- BRANDMERCKER VACKMANSCHAP:
- Zoekmachine optimalisatie
- Zoekmachine adverteren
- Social media marketing
- Content marketing
ma-vr 09:00 – 17:00
Google Ads uitbesteden
Ook Google Ads campagnes uitbesteden voor het beste resultaat van jouw campagnes? Onze Google Ads specialisten (voorheen AdWords) van ons Google bureau helpen je snel en vakkundig.
Voordelen Google Ads uitbesteden:
- Topposities in Google
- Online meer conversies
- Laagst mogelijke klikkosten
Home / Google Ads
Jouw Google Ads bureau
“Op de juiste momenten met gerichte advertenties zichtbaar zijn in de zoekresultaten van Google. Is dit ook jouw doel met het inzetten van online advertenties? Google Ads uitbesteden kan dan een verstandige keuze zijn. Hoe ben jij zichtbaar op de juiste momenten? Hoe maak je gerichte advertenties en hoe zorg je voor zo veel mogelijk relevant verkeer? Ons Google Ads bureau is gespecialiseerd om dat soort vraagstukken professioneel uit te voeren. Wij zijn een gecertificeerde Partner. Onze Google Ads specialisten weten als geen ander hoe ze Google Ads optimaal in kunnen zetten.”
Nico Zeinstra | Google Ads-specialist
Campagne beheer & optimalisatie
Ons online marketing bureau is gevestigd in Bolsward. Wij werken dagelijks aan het opzetten, beheren en optimaliseren van advertentiecampagnes voor opdrachtgevers door het hele land. Altijd voor het maximale resultaat om jouw product of dienst onder de aandacht te brengen. Samen zorgen we voor het effectief inzetten van jouw Google Ads account. Dat betekent niet alleen dat wij de campagnes opzetten en beheren. Wij zijn constant aan het analyseren voor de hoogste rendement. Brandmerck dramt niet het budget per maand erdoorheen. Onze SEA-specialisten werken zorgvuldig en effectief. Zien we dat jouw bedrijf met lagere klik kosten hetzelfde resultaat kan behalen? Dan passen we dit, in overleg, meteen toe zodat je zo efficiënt mogelijk uitbesteed. Maak je al gebruik van Ads (voorheen AdWords) en wil je jouw Google Ads uitbesteden? Neem contact met ons op voor informatie of het maken van een afspraak.
Online adverteren in Google Search, Shopping & Display
Met het uitbesteden van Google Ads kun je met jouw bedrijf online adverteren in de diverse netwerken. De meest bekende zijn Search (tekstadvertenties), Shopping (Google Shopping) en Display (remarketing & video). Onze Google Adwords specialisten zetten dagelijks hun expertise in voor het opzetten, beheren en optimaliseren van uiteenlopende campagnes in Google Ads. Van het uiteenzetten van jouw webshop artikelen in Shopping tot het ontwikkelen en bijsturen van kwalitatieve tekstadvertenties in het zoeknetwerk.
Wil jij ook jouw doelgroep in Google Ads en meer potentiële klanten bereiken? Neem vrijblijvend contact met ons op voor het uitbesteden van Google Ads.
Onze Google Ads specialisten
Nico Zeinstra
SEA-strateeg
Esther Wijbenga
Google genie
Lars Wierda
Conversie knaller
Thomas Efdé
Kevin Carbo
Klik koning
Onderdelen van Google Ads
Google Shopping
Heb je een webshop en maak je nog geen gebruik van Google Shopping? Dan laat je tot dusver een enorme mogelijkheid links liggen om meer verkopen te realiseren. Maar wat is Google Shopping, hoe werkt het en hoe kan het jouw webshop ondersteunen?
Display Advertising
YouTube marketing
Gerelateerd Schrijfwerck
Social Media afmetingen en Google Ads banner formaten 2024
Een succesvolle Google Ads campagne opzetten? Zo doe je dat!
Een campagne in Google Ads optimaliseren? 10 tips!
Bekijk ook deze Samenwerkingen!
Beachwagon Strollers
Sinnergie Zonnepanelen
Haaima Hylkema
Klaar om jouw ambities waar te maken?
Veelgestelde vragen
Zoekmachine adverteren (SEA) is het kopen van advertentieruimte boven en onder de natuurlijke zoekresultaten van de zoekmachine. Dit doe je doormiddel van het bieden in een veiling op bepaalde zoektermen(zoekwoorden, keywords) waarbij per klik wordt afgerekend.
SEA staat voor Search Engine Advertising, oftewel zoekmachine adverteren. Door te betalen voor advertenties van bepaalde zoekwoorden, kom je bovenaan in de zoekresultaten. Het is de snelste en makkelijkste manier om bovenaan in Google te komen.
Google Ads (opvolger van Google AdWords) is de service van Google waarmee je betaald kunt adverteren.
Waar het zoeknetwerk van Google bestaat uit het standaard zoeken in Google, Google Maps, Google Afbeeldingen, etc. en de site van haar zoekpartners zoals vinden.nl, bestaat het Google Display Netwerk uit sites als Gmail, YouTube, Blogger en Google Finance en andere duizenden sites waar Google als zoekpartner staat ingesteld. Denk daarbij aan NU.nl en de sites van de Telegraaf en Marktplaats. In het Zoeknetwerk kom je met je zoekwoorden bovenaan in Google en heeft vaak alleen zin als er genoeg zoekopdrachten voor dat zoekwoord zijn. Het is een actieve manier van adverteren. In het Google Display Netwerk wordt je getoond in de vorm van een banner. Dit netwerk wordt vaak gebruikt bij onbekende producten of organisaties ten behoeve van de naamsbekendheid (branding). Daarom wordt dit gezien als pro-actief netwerk.
Google Shopping is, net als bijvoorbeeld Google Afbeeldingen, een tabblad binnen de zoekresultaten. Wanneer je op een bepaald product zoekt, toont Google Shopping de prijzen van dat product en waar je het kan kopen. Omdat er meerdere producten worden getoond is het een goede manier om prijzen te vergelijken. Voor webshops is het dan ook een uiterst effectief middel voor online adverteren, immers je kunt je producten direct laten vertonen.
Bovenaan komen in Google is te realiseren op 2 manieren namelijk; via de betaalde manier doormiddel van SEA (Search Engine Advertising) of op de gratis manier door middel van SEO (Search Engine Optimization).
De meest populaire vorm van online adverteren is via Google Ads. Je betaalt een bedrag per keer dat er op jouw advertentie geklikt wordt. De prijzen per woord en klik lopen behoorlijk uiteen; dit is afhankelijk van hoe vaak er op dat keyword gezocht wordt. Ook adverteren via Facebook is een optie. Daar focus je je niet op zoekwoorden, maar op doelgroepen.
CPC staat voor Cost Per Click, dit is een afrekenmodel voor online adverteren. Zoals de naam al zegt betaald de adverteerder een bepaald bedrag voor iedere keer dat er op zijn advertentie geklikt wordt.
CPM staat voor Cost per Mille. Bij online adverteren in het Display Netwerk heb je de mogelijkheid om te betalen per klik (CPC, Cost per Click) of per 1000 vertoningen (CPM). Wanneer je bijvoorbeeld 8000 vertoningen op Google hebt gehad, maar niemand heeft erop geklikt, betaal je niets. Het is echter voor websites geen aantrekkelijk model om jouw advertentie dan te tonen.
CPA staat voor Cost Per Action, dit is een manier van betalen voor advertenties waarbij alleen wordt betaalt voor acties die iemand uitvoert omdat diegene de advertentie heeft gezien.
Vackmanschap
Diensten
Brandmerck
De online wereld openen om samen ambities waar te maken, dat is waar wij voor staan.
Met specialistische kennis op het gebied van zoekmachine optimalisatie (SEO), zoekmachine adverteren (SEA) en Social Media marketing (SMM) helpen we organisaties genagelde online resultaten te boeken. Groei jij met ons mee?
Google reviews
Contact
Brandmerck Bolsward
Snekerstraat 13
8701 XB Bolsward
Openingstijden
Maandag t/m vrijdag: 09:00 – 17:00 uur
Buiten deze tijden kun je ons mailen.
KVK: 70659745
BTW: NL858411581B01
IBAN: NL88KNAB0255623100
Wij werken met de besten
© 2024, Brandmerck
Alle rechten voorbehouden