Online gegroeid door
Social Media marketing (SMM)
Zoekmachine adverteren (SEA)
Doelstellingen
25% ↑ Meer online reserveringen uit acties
20% ↑ Conversies via Google Ads
Resultaten
61% ↑ Meer online reserveringen uit acties
35% ↑ Conversies via Google Ads
De beleving moet online al beginnen
Sinds de start van onze samenwerking met Pata Negra en Markt23 nemen wij een aantal facetten van online marketing van beide merken uit handen. Met meerdere restaurants in verschillende Friese steden kan dat namelijk best een opgave zijn! Van opvallende visuals tot doelgerichte social media campagnes en strategische meedenksessies over hoe we hun bereik en conversie kunnen vergroten. Met als doel: de juiste doelgroep bereiken, actiebereidheid verhogen en dat alles met minimale advertentiekosten.
En dat werkt. Tijdelijke acties vliegen er steevast uit, online zichtbaarheid groeit en beide merken weten zich steeds weer in de kijker van de blije restaurantbezoeker te spelen. Of het nu gaat om een tapasavond met vrienden of tafelen bij zonsondergang — wij zorgen ervoor dat de beleving al online begint. Want sterke marketing is niet alleen een kwestie van budget, maar vooral van creativiteit, timing en een goed verhaal.
"We zijn trots op de samenwerking met deze lokale, culinaire smaakmakers. Samen zetten we iedere campagne scherp aan, met als doel: gasten verleiden, verrassen en vooral laten terugkomen."